O čem to bude

Zdravím vás od svého historicky prvního a snad ne posledního blogového příspěvku! :)
Jmenuji se Káťa a jako spousta dalších holek jsem se rozhodla sepsat blog o tom, jaké to je, být au pair a třeba časem dojde i na další témata. Chtěla bych se tedy hlavně zaměřit na rady a tipy, co se života v Londýně týče (a již brzy možná přidám i "jak se žije v Savannah, GA, USA" :)) a toho, co to vlastně obnáší, "být au pair". Jestli tedy au pairkování zvažujete, snad vám tento blog bude alespoň trochu nápomocný a budete se sem rádi vracet :)


Jak to mám já?
Jako au pair "pracuji" jedenáctým měsícem. Moje rodinka bydlí v Londýně, v zóně 4, což není tak úplně centrum, ale dá se to. Obzvlášť když uvážíte, že Londýn má těch zón dokonce 9! Nicméně maximálně do 6. se dostanete metrem, takže bacha na to, není Londýn jako Londýn :) Za těch 11 měsíců jsem tady pochytila pár tipů, se kterými bych se s vámi ráda podělila. Neberte to prosím tak, že tu rozdávám rozumy a mám na všechno patent =) Jen se tu pokusím sepsat co je dobré vědět, protože pamatuji na své začátky, to jsem byla vděčná za každý blog, který mi trochu osvětlil prostředí, do kterého jsem se tak střemhlav vrhla!

Pojďme na to, přeji příjemné počtení!

Žádné komentáře