One Happy Day: fotopost z Big Sur

Kalifornie a její příroda, to je něco, co je pro Američany naprosto běžné spojení. Než jsem se sem dostala, Kalifornii jsem znala jen ze seriálů jako Beverly Hills 90210, O.C. a Melrose Place. A samozřejmě s tím spojená vidina "typického mladého člověka z Cali" byla: opálené tělo, svaly, surf, anebo aspoň kolečkové brusle... :) Kalifornská příroda se tak rovnala maximálně písku a oceánu, ach jo, jak nás ty teen seriály matou! Vždyť já s touhle vidinou vyrůstala a ona vůbec není reálná. Lidi z Beverly Hills 90210 že nejsou reální?! No, musím pogratulovat sama sobě, že jsem na takovýhle objev přišla až ve svých sedmadvaceti letech...  
Tak si vemte takové San Francisko, sval tu vidíte málokdy, mraky vám totiž zahalí i tu největší konstrukci, Golden Gate Bridge (tím samozřejmě myslím, že moje břišní svaly nejsou vidět přes tu mlhu, haha). Takže to bude nějaká mejlka, ne, je tohle Cali? Je, ale zmýlila jsem se v ní v tom dobrém smyslu. Lidi, ta příroda je naprosto dechberoucí, čert vem BVLH90210!








Takže pojďme hned jednomu příkladu, výletu na Big Sur. Big Sur, alias Velký Jih, jsme podnikly s kamarádkou Domčou a ještě s dalšíma třema holkama s Brazílie. Jsem moc ráda, že jsme v tom s Domi byly spolu, protože jsme si tak mohly spolu ještě před výletem vyměňovat otrávené zprávy, že se zase na někoho čeká a že vyjíždíme místo v jedenáct, namísto v devět. A protože se naše celá výletová konverzace motala okolo frází: už tam budem? Fakt tam není jiná radio stanice než ta, která zní jak kdyby někoho zrovna vraždili? Do háje, my nemáme benzín. Do háje, tady neni signál ani síť, my nenajdeme benzínku. Sakra, my budem asi muset tlačit. Do háje, benzín za 4$/galon (když běžně ho tady koupíte okolo 2.70$). A woooow, to je paráda! Došla jsem k závěru, že vlastně nevím co o tom napsat až na to, že to byla vážně nádhera. Tak jsem si řekla, že by vás možná zajímaly fotky té přírody (plus milion fotek mě, haha). Takže startuju první fotopost - jen tak na podívanou, na počtenou zase příště :)


Rocky Creek Bridge

1932, to je na Ameriku vážně historický most! :)







Brixby Bridge
Ač to vypadá jako stejný most na předešlém obrázku, nenechte se zmýlit! Tenhle je ten slavný most Big Suru :) 




A zase se samozřejmě muselo potvrdit, že "svět je malý a o náhody tu není nouze" a úplně náhodou jsme se u Brixby mostu potkaly s Khaledem, au pair z Francie. 




Julia Pfeiffer Falls
Kdo je Julia Pfeiffer nemám ani ponětí a pravděpodobně nemá co do činění s herečkou Michelle Pfeiffer, ale ten její národní park je prostě pecka. Člověk jen lituje, že se nemůže na chvíli usadit k tomu vodopádu, poslouchat vodu, zarýt si nohy do písku a snít o životě. Až tak daleko jsme se bohužel nedostali, ale kdo ví, třeba ještě někdy uděláme pirátskou výpravu a dojdeme až k vodopádu :) (kdybych se dlouho neozývala, pravděpodobně sedím ve vězení za "pokus o vloupání se k vodopádu v národním parku Julia Pfeiffer", napište pro mě petici, prosím :)






Ok, já vím, že jsem tomu dneska moc nedala. Ale hrozně jsem pro vás chtěla připravit nový post a nějak mi tenhle týden došel čas. Jestli tenhle článek čtete ve čtvrtek, tak si asi ťukáte na čelo, co že to mám zase za hloupou výmluvu. Ne, že bych se vám snad chtěla vychloubat nebo vám kazit poslední dva pracovní dny tohohle týdne (čtvrtek je malej pátek, to už dáte!), ale pro mě tenhle pracovní týden skončil středou (dneškeeem!). Zítra totiž moje host mum s Jordan vyrážejí do Disneylandu do Los Angeles a ne, neberou mě s sebou... Ale já se svezu, coby ne, že jo? :) Ještě jsem přibrala kamarádku Blanču, v LA zamluvila auto (není to náš Fiátek :/ ), nabalila svačinu a už je všechno připravené na výlet směr San Diego, Palm Springs, Joshua Tree a zpátky do LA. Lidi, držte nám palce, národní park Joshua Tree je prakticky jen poušť a má tam být krásných 35 stupňů celsia, takže možná pojdeme, haha. Určitě se vám postarám o nějaký zábavný příběh a všechno pak vypíšu :)


Mějte se nádherně,

K.



Žádné komentáře