California life, sedmý měsíc

Moji milí čtenáři,
tak se vám zase ozývám po dvoutýdenní prodlevě a zase zkusím slíbit, že už teď budu mít víc času na psaní :) Poslední dva týdny byly tak nabité, že přísahám, ani nevím, jak to, že už mám za sebou zase další víkend. Utíká to, utíká, pět měsíců do konce... No co, tak to prostě je :) Zase z té pozitivní stránky - mám za sebou už sedm nádherných měsíců, takže víte co, pojďme se na tu sedmičku a ty nejzásadnější věci podívat!



- I got pulled over!
Tahle věta sama o sobě zní dost zvláštně a přiznám se, že nebýt tady, tak nemám ani tušení, co to znamená. Takže vás tady asi trochu napínám, ale jen tím chci říct, že mě poprvé v životě zastavila policie... To bych to zase nebyla já, pitomoučká, abych něco neprovedla. Ráno hodím Jordan do školy (zase pozdě, klasika) a volá mi kámoška, jako skoro každé ráno. Takže jí dám na hlasitý odposlech a kecáme... V tom mě předjede strážník na motorce, zastaví se a už se na mě otáčí a ukazuje, ať zajedu na stranu. Ty vado. Házim telefon na sedačku, ruce se mi rozklepou a poslušně, jako pejsek se sklopenýma ušima, si jedu pro pokutu. Já sice měla dobrý úmysl, ten hlasitý odposlech, že jo, ale ten mobil jsem držela v ruce, aby mě Lucka líp slyšela! No jo, no, tele. Úmysl jsem nakonec vysvětlila, dostala varování a teď se bojím si po cestě i nastavit na mobilu GPS, haha.

Source: http://i.giphy.com/3orieMiB4LLWzyG3XW.gif 

- výlet na Alamere Falls
Že je San Francisko naprostý klenot, co se přírody v jeho okolí týče, to už jsem zmiňovala nesčetněkrát. Takže v rámci pěších výletů, alias "hikes", se tady můžete vydat třeba každý víkend někam jinam. "Hike" se ale říká naprosto všemu... Ale pokud bych to měla přeložit a vzít v úvahu americké poměry, jednalo by se o naší kratší procházkuTakže žádné velké túrování, vážně :) Takhle jednou v sobotu jsme se rozhodli, že půjdeme na hike, jehož trasa byla označená popiskem "pro pokročilé". Tak jsem se tomu zasmála, že už znám ta americká měřítka a jelo se. Lidi, my to šli pět hodin! A žádná asfaltka, pěkně do kopce a z kopce a třešničkou na dortu pak bylo sešplhat dolů po skále k vodopádu. Sešplhat. Jen tak, s holýma rukama! Jako zase AŽ tak hrozný to nebylo, prostě se nějak dostanete dolů, ale já se pokaždé hned nervuju, jak se dostanu zpátky! Vyškrábala, ale fakt, tohle byl hike.


-        Výlet do národních parků Yosemite a Sequoia 
Aby té přírody nebylo málo, hned následující víkend jsme se vydali prozkoumat další dvě místa z mého seznamu „must visit in the U.S“. V sobotu, v šest hodin ráno, už jsme tak byli na cestě do Yosemitů a já se nemohla dočkat, protože mi moje host mamka tvrdila, že je to nejkrásnější místo v Kalifornii. A víte co, ono asi vážně je! Jen takhle projíždíte a hledáte parkování (které nám zabralo zhruba hodinu, ale zato jsme si osvojili dovednost stalkerů, amatérů. Aneb najdi si na parkovišti člověka a pomalou jízdou sleduj jeho každý krok k autu a pak ho donuť, ať už konečně odjede a své místo ti přenechá) a hele, ten vodopád támhle! A hele támhleten! Procházíte se přírodou, oči navrch hlavy a úsměv od ucha k uchu. Tohle se musí vidět! A když už vážně musíte k nějakému tomu vodopádu vyšplhat a po cestě se vám třeba i chce brečet a chcete to vzdát a celkově je vám až na zvracení, a to máte před sebou ještě tak milion kluzkých schodů (vím, proč to píšu, haha), nahoře si stejně řeknete, že to stálo za to :). V neděli nám pak Sequoia vyrazila dech nekonečným množstvím obřích sekvojí, které vás nutí přemýšlet, jestli vážně něco, jako objímání stromů dodává šlověku energii. Protože obejmout jeden strom v Sequoia, to byste asi měli energie až až. A už byste nikdy potřebovali kafe. A to by byla věčná škoda! Takže jsem ty sekvoje teda neobjímala, ale přemýšlela jsem nad tím celou dobu, haha. Výlet do Yosemite a Sequoia vám ještě určitě ukážu, alespoň ve foto příspěvku :)


-        Výlet Los Angeles-San Diego-Joshua Tree
Tenhle výlet jsem už tak trochu naznačila minule a určitě sám o sobě vydá na článek, protože skutečně je o čem psát. Můžu vám alespoň například naznačit, že jsme si pronajali auto, které jsem vůbec nechtěla řídit, že mi tuleň málem ukousnul ruku a třeba i že se fakt špatně spí na kamenech v národním parku Joshua Tree. Tak se těšte :)




 Mějte se krásně, skádejte básně, brzy zase pa! 

K.

Žádné komentáře