Ježkovy voči, já PRODLUŽUJU!

Tak a je to tady zase. Mám ještě přes tři měsíce do konce mého au pair roku v USA a už musím zase začít řešit co dál. Poplatek za prodloužení už víc než týden neleží pohodlně na kontě mého bankovního účtu, ale je už pravděpodobně na cestě někam Vládě nebo komu že to zase platíme (367$, na to vás nikdo moc předem neupozorní :). A protože je tahle částka NEvratná, je vlastně rozhodnuto - tak já teda PRODLUŽUJU! Aneb, hurá do třetího au pair roku!




Můj druhý týden v Savannah, Halloween!




Před necelými dvěma týdny jsem poslala vyplněné papíry s přihláškou agentuře a částku mi poslušně odečetly už asi za tři dny. Pár dní potom jsem emailem dostala tzv. Self Extension Questionnare. Na prodloužení tedy nijak neupravujete svůj původní profil, ale jen ve Wordu vyplníte takový dotazník. Obsahuje klasicky otázky jako "Proč by si rodina měla vybrat zrovna vás", na což teda hrozně nesnáším odpovídat a opravdu by mě zajímalo, jestli se ty odpovědí nás au pairek nějak liší. Prostě mi přijde, že každý se musí vychválit až do nebe, že jo, to přece chtějí ty rodiny slyšet, no ne? :) Dál pak "Co je tvoje oblíbená věc na tom být au pair?" a "Co se ti zdá, že je nejvíc náročné na tom být au pair", ale třeba i "Žádala tě současná host rodina o prodloužení s nimi a pokud ne, tak proč?", a to mi prostě přijde úplně na hlavu. Ne, nežádala. A odpověď na tu druhou otázku přece nutně musí být založená na nějaké spekulaci, jak to mám já vědět? :) A i kdybych třeba věděla, že se mnou nechtěli prodloužit, protože si myslí, že nejsem dobrá au pair, tak to tam asi těžko napíšu a taky vlastně ani nevím, jak bych se tuhle informaci dozvěděla!





Thanksgiving



Další z otázek je samozřejmě o preferenci lokality. Zeptají se vás na to, ale vlastně chtějí stejně slyšet, že "jsem flexibilní a ráda prozkoumám jakoukoli oblast". Já jsem nicméně odpověděla, že bych po tom, co jsem jakž takž projela East Coast, bych ráda na West Coast (obě rodiny, které se mi ozvaly, skutečně na západním pobřeží bydlí, takže to asi nakonec nebude zas až tak zbytečná otázka :) Další otázka, se kterou jsem se trochu potrápila, byla jestli jsem tu měla nějakou autonehodu nebo obdržela pokutu (v závorce "tato odpověď bude prověřena koordinátorkou"). O-ou. Takže jsem pěkně musela přiznat svojí pokutu "didn't obey a traffic control device" aneb jela jsem na červenou! To já takhle jedu na oranžovou a ona se mi uprostřed křižovatky změní na červenou. Zajímalo by mě, co jsem jako měla udělat. Asi zastavit uprostřed, haha (v prvním případě na tu oranžovou asi zastavit, no!). Nicméně to bylo na místě, kde fungují tzv. "red light cameras", takže pokud se vám tohle někdy stane a projdete na červenou, hezky se u toho usmívejte, protože vás právě vyfotili foťákem naprogramovaným na červenou ze semaforu. Ještě jsou tak zlatí, že vám tu fotku pošlou až domů a zadarmo, to je servis! :) Jen jim pak za to musíte zpětně zaplatit 70$, což se mi za jednu fotku zdá až až, ale mohlo být hůř!


Vááááánoce


Celý dotazník mi zabral docela dost času, hodně jsem nad každou otázkou přemýšlela a upravovala a nechtěla jsem, aby mé odpovědi vypadaly jako odpovědi u dotazníků jiných holek, ale u některých otázek prostě na stopro musíme odpovídat stejně ("Jak by tvoje host rodina popsala tvoje zkušenosti jako řidičky?" - zkušená a zodpovědná, samo! :) ) Vyplněný dotazník jsem musela odeslat do tohoto úterý a dala jsem si docela na čas, skoro jako bych chtěla ten deadline prošvihnout a ještě tak ten stresující matching trochu odložit. Dotazník jsem nakonec v úterý poslala, ale říkala jsem si, že přece v San Francisku (kde Au Pair Care sídlí) mají jiný čas, takže jsem to určitě prošvihla a že můj profil tak vystaví až další týden. No jo, blondýno, oni ale mají v San Francisku čas jen o tři hodiny MÍŇ!! Takže jsem to prostě prošvihnout nemohla. Leda bych u toho trochu přemýšlela, haha :)) Ve čtvrtek večer jsem už dostala email od agentury, že je můj profil online k vidění pro rodiny. Ježíííš, neeee! Vždyť já ani nevim, jak ten matching funguje, já jsem před těmi devíti měsíc řekla "jo" hned první rodině, co mě kontaktovala a s nikým jiným jsem ani nemluvila! Pomoc!


4th July


V pátek ráno jsem se probudila v šest hodin ráno s divným pocitem, koukla na mobil a tam to bylo. Už na mě blikal email od první rodiny a hned se mi udělalo špatně od žaludku. Ruce moc neposlouchaly, ale přesto se mi napotřetí konečně povedlo přihlásit se do au pair roomu a podívat se na profil rodiny. Prosím, prosím, prosím, ať to není nějaká Nevada, nebo Minnesota, já nechci sníh a studenou zimu! A ono ne, Kalifornie, ano ano anoooooo! Odpoledne ještě přišla druhá Kalifornie a já už se teď jen snažím připravit na obě interview. Hlavně teda psychicky. Držte mi palce, pokud můžete :)


PS: já vím, že ty fotky s článkem ne zrovna souvisí, ale chtěla jsem to trochu oživit a aspoň uvidíte, jak jsem tu těch devět měsíců žila ;)

Žádné komentáře